• Μπενέκου Διαμάντω: ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ, ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΝΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ.
  • Κόφφα Ουρανία: ΤΡΟΠΟΙ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΜΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΕΣ -ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΣΕ ΧΩΡΟΥΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ.
  • Τζίρου Ηλιάννα & Καραπάνου Ελένη: ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ STEAM ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ. Ο ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ, Η ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ Η ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ.
  • Κούλη Χριστίνα & Παναγιωτοπούλου Αικατερίνη: ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΗΣ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΜΠΛΟΚΗΣ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗΣ ΖΩΗΣ: Η ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΣ ΤΩΝ ΑΥΞΗΜΕΝΩΝ ΩΡΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ.
  • Χαριλάου Δήμητρα: Η ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ Η ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟΥΣ ΕΝΗΛΙΚΕΣ.
  • Χάλκου Ειρήνη: ΚΙΝΗΤΡΑ, ΕΜΠΟΔΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΣΤΑΛΤΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΗΣ ΤΥΠΙΚΗΣ ΚΑΙ ΜΗ ΤΥΠΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ.
  • Εξαρχοπούλου Βεατρίκη: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΣΕ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ (ΑΜΕΑ).
  • Γιώτα Ελένη: Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΟΠΤΙΚΩΝ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΑΦΗΓΗΜΑΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ.
  • Ρηγούτσου Ιωάννα: ΨΗΦΙΑΚΟΙ ΠΟΡΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΜΠΛΟΚΗ ΜΑΘΗΤΩΝ Α’ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΕ PROJECT ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ.
  • Φυντάνογλου Βασιλική: ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ : ΜΕΛΕΤΗ ΤΩΝ ΕΜΠΕΙΡΙΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕ ΤΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΣΕΝΑΡΙΑ.
  • Νομικού Ευαγγελία: Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΤΑΜΠΛΕΤ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ.
  • Μπούρχα Δήμητρα: ΠΑΙΔΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ: Η Τ.Π.Ε. ΩΣ ΜΕΣΟΛΑΒΗΤΗΣ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ.
  • Καραντώνη Παρασκευή: ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΤΟΝ ΥΠΑΙΘΡΙΟ ΧΩΡΟ ΚΑΙ Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥ ΣΤΗ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ.
  • Γιαρεντή Κωνσταντίνα & Αντώναρου Νατάσα: ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ : ΜΙΑ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΤΟΠΙΟΥ ΣΗΜΕΡΑ.
  • Μπίμπα Δήμητρα: ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΩΣ ΜΕΣΩ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΛΑΤΩΝΑ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΑ.
  • Λοΐζου Δήμητρα: Η ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΩΝ ΣΕ ΈΝΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΟ ΠΑΙΔΙΚΟ ΣΤΑΘΜΟ.
  • Αμπελιώτη Κέλλυ & Φανουράκη Μαλαματένια: Ο ΕΠΑΙΝΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΤΙΚΗ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ.
  • Νανούρη Μαίρη: ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ.
  • Καρβέλη Αδαμαντία: Ο ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ Η ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
  • Αραμπατζής Μιχάλης: ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΣΕΝΑΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΕΞΥΠΝΟ ΣΠΙΤΙ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ. ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΘΟΔΟ “ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΜΟΣ”.
  • Σαλιγκάρα Ευαγγελία: ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΑΠΟΨΕΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΤΗΣ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
  • Θεοδώρου Κυριακή & Καρεπίδης Ιωακείμ: ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΩΝ, ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΧΡΗΣΗΣ ΒΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΙΚΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΙΚΩΝ, ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΚΜΑΘΗΣΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ ΧΟΡΩΝ.
  • Χαριτόπουλος Ιωάννης & Βλαχογιάννη Ελισάβετ: ΑΠΟΨΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΧΡΗΣΗΣ ΒΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΙΚΩΝ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΣΤΙΣ ΤΑΞΕΙΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ.
  • Αναστασάκη Δέσποινα: ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΕΝΤΑΞΗΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΜΕ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟ ΥΠΟΒΑΘΡΟ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ.
  • Ζαφειροπούλου Χρυσούλα: Ο ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΤΗΣ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ.
  • Δήμα Δήμητρα: ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ. ΑΠΟΨΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ.
  • Αυγερινάκου Σουλτάνα: Η ΗΘΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΜΥΘΩΝ ΤΟΥ ΑΙΣΩΠΟΥ ΣΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ.
  • Κοκκόση Αγγελική: ΩΦΕΛΗ ΕΝΤΑΞΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΕ ΧΩΡΟΥΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
  • Μαυρομμάτη Ευφροσύνη: ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΩΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΗΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ.
  • Μπογδάνου Μόνικα: Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΟΛΟΠΛΕΥΡΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ.
  • Προβατά Βασιλική: Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΑΜΥΓΔΑΛΗΣ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ: ΟΙ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΜΥΓΔΑΛΗΣ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟΦΛΟΙΟ ΚΑΤΑ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΚΑΙ Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΗΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΜΝΗΜΗΣ ΣΤΗΝ ΕΝΗΛΙΚΗ ΖΩΗ.
  • Αθανασίου Ανδρονίκη: ΑΝΘΡΩΠΟΜΕΤΡΙΚΟΙ ΔΕΙΚΤΕΣ ΚΑΙ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ. Η ΠΡΟΑΣΠΙΣΗ ΤΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΜΕΣΩ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ -ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΠΕ.
  • Φιλιππάτου Αγάθη: ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ: H AΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΝΌΣ PROJECT ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΒΙΑΙΩΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΩΝ.
  • Μερκούρη Βασιλική: ΧΤΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΝΕΡΓΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ.
  • Σεμιτέλου Ελεάννα: ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΛΥΚΕΙΑ ΜΕΣΩ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ-ΒΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΩΝ.
  • Κυρατζή Μαρία: ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΞΟΥΘΕΝΩΣΗ (BURNOUT) ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΠΑ.Λ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ. ΜΕΤΡΑ ΑΠΟΤΡΟΠΗΣ ΤΟΥ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΥ.
  • Ράφτη Ελεάννα: ΣΧΟΛΙΚΟ ΚΛΙΜΑ: ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΕ ΣΧΟΛΙΑ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
  • Κορρέ Ανδριάνα: ΠΩΣ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ.
  • Μπελούκα Ειρήνη: ΟΙ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΤΗΣ ΕΝΤΑΞΗΣ ΤΩΝ ΠΡΟΣΦΥΓΟΠΑΙΔΩΝ ΣΕ ΧΩΡΟΥΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ.
  • Πρέτσι Ντόνα: ΕΝΤΑΞΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ ΣΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ.
  • Νιούτσικου Κωνσταντίνα: ΠΑΘΟΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟΙ ΒΙΟΔΕΙΚΤΕΣ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΔΑΔ.
  • Κεφαλά Αγγελική: ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΤΡΙΤΗ ΗΛΙΚΙΑ: Η ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ.
  • Νιούτσικου Νίκη: ΟΙΚΟΔΟΜΗΣΗ ΓΝΩΣΤΙΚΟΥ ΑΠΟΘΕΜΑΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ: Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΟΞΕΙΔΩΤΙΚΟΥ ΣΤΡΕΣ.
  • Κολοβέα Κυριακή: ΠΟΛΥΑΙΣΘΗΤΗΡΙΑΚΗ ΜΕΘΟΔΟΣ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΔΥΣΚΟΛΙΩΝ.
  • Χρηστάκης Ιωάννης: ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ.
  • Κάκα Νικολέτα: ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΛΙΜΕΝΙΚΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ – ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΚΤΟΦΥΛΑΚΗΣ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ MOODLE.
  • Τσιούστα Στυλιανή: ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ: OI ΣΤΟΧΟΙ, Η ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ Ο ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ.
  • Μιχελή Δήμητρα: ΠΑΙΓΝΙΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ.
  • Φίλιππα Κυριακή: ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ.
  • Θεοδωρόπουλος Βασίλειος-Απόστολος: Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗ/ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ (LMS).
  • Πανάγος Βασίλειος: ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ MINECRAFT ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
  • Λαμπριανίδου Ευθυμία: Η ΕΝΤΑΞΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
  • Αγγελίδου Νικολέτα: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΩΙΜΗΣ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ – ΕΡΕΥΝΑ ΔΡΑΣΗΣ.
  • Ιωαννίδου Μαρία: ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ – ΓΟΝΕΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ (ΔΑΦ).
  • Κασκάνη Ευαγγελία-Άννα: ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΑΓΩΓΗΣ ΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ.
  • Γεωργαντέλλη Βαρβάρα: Η ΜΗΤΡΙΚΗ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΣΤΙΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΕΣ ΜΕΤΑΠΤΩΣΕΙΣ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΣΤΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΑΙΔΙΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ “Η ΜΗΤΕΡΑ” ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΑΤΤΙΚΗΣ.
  • Κολιού Στυλιανή: ΜΑΘΑΙΝΩ ΝΑ ΘΥΜΑΜΑΙ ΜΑΘΑΙΝΩ ΝΑ ΜΙΛΩ : ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΛΕΞΕΩΝ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ.
  • Ορφανού Όλγα: ΜΕΛΕΤΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΔΥΣΚΟΛΙΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΩΡΙΜΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΡΟΕΡΧΟΜΕΝΑ ΑΠΟ ΠΡΟΩΡΟ ΤΟΚΕΤΟ.
  • Λέκκα Ιωάννα: ΑΙΤΙΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΚΟΝΟΜΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΔΡΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ.
  • Σταυρίδη Κατερίνα & Μεχμέτι Ανίσα: ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ: Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ.
  • Βαρελογιάννης Κωνσταντίνος & Βάρσος Νικόλαος: Η ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ: ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ MYSCOOL ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ.
  • Παρασκευάκη Κωνσταντίνα & Αρβανίτη Μαρία: ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ.
  • Χρυσού Βαρβάρα: ΚΙΝΟΥΜΕΝΗ ΕΙΚΟΝΑ (ANIMATION) ΚΑΙ Η ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ.
  • Τσαμπανάκη Μαρία: ΦΟΡΟΥΜ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ.
  • Μαϊλη Αναστασία ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΤΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΓΙΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΟΡΑΣΗΣ.
  • Σταθοκώστα Ελένη: ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΑΝΤΙΛΗΨΕΩΝ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΩΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΜΑΘΗΣΗΣ.
  • Πέτσα Αικατερίνη: Η ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ.
  • Σιδηροπούλου Αναστασία: Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ.
  • Αντωνίου Άρτεμις: ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΙ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΤΗΡΟΥΝΤΑΙ ΔΥΣΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥΣ ΠΑΙΔΙΚΟΥΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ.
  • Χατζηγεωργίου Αικατερίνη: Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΡΩΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ (ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ).
  • Γκίνη Μαρία: ΤΟ ΚΙΝΗΤΙΚΟ ΚΑΙ ΓΛΩΣΣΙΚΟ ΥΠΟΒΑΘΡΟ ΤΩΝ ΒΡΕΦΩΝ ΠΟΥ ΦΙΛΟΞΕΝΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΔΟΜΕΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ.
  • Σεμιτέλου Ελεάννα: ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΛΥΚΕΙΑ ΜΕΣΩ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ-ΒΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΩΝ.
  • Εμμανουηλίδη Παναγιώτα – Ειρήνη: ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜIΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ. Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΓΛΩΣΣΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ.
  • Αλεξίου Ανδρονίκη: ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ MOOC ΓΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
  • Χαικάλη Ζαμπέτα: ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΝΟΗΤΙΚΗΣ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΜΝΗΜΗΣ ΤΩΝ ΑΝΟΪΚΩΝ ΑΣΘΕΝΩΝ.
  • Ρεντζή Aφροδίτη: ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΚΙΝΗΤΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ ANDROID ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ.
  • Λαμπρόπουλος Χρήστος: ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟΥ ΑΕΡΑ ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ.
  • Κρασάκη Ζωή: ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΤΗΣ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ.
  • Νούτση Χριστιάνα: ΨΗΦΙΑΚΟ ΒΙΒΛΙΟ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΣΤΗΝ ΑΓΩΓΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ.