- Μπενέκου Διαμάντω: ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ, ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΝΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ.
- Κόφφα Ουρανία: ΤΡΟΠΟΙ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΜΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΕΣ -ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΣΕ ΧΩΡΟΥΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ.
- Τζίρου Ηλιάννα & Καραπάνου Ελένη: ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ STEAM ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ. Ο ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ, Η ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ Η ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ.
- Κούλη Χριστίνα & Παναγιωτοπούλου Αικατερίνη: ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΗΣ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΜΠΛΟΚΗΣ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗΣ ΖΩΗΣ: Η ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΣ ΤΩΝ ΑΥΞΗΜΕΝΩΝ ΩΡΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ.
- Χαριλάου Δήμητρα: Η ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ Η ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟΥΣ ΕΝΗΛΙΚΕΣ.
- Χάλκου Ειρήνη: ΚΙΝΗΤΡΑ, ΕΜΠΟΔΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΣΤΑΛΤΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΗΣ ΤΥΠΙΚΗΣ ΚΑΙ ΜΗ ΤΥΠΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ.
- Εξαρχοπούλου Βεατρίκη: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΣΕ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ (ΑΜΕΑ).
- Γιώτα Ελένη: Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΟΠΤΙΚΩΝ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΑΦΗΓΗΜΑΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ.
- Ρηγούτσου Ιωάννα: ΨΗΦΙΑΚΟΙ ΠΟΡΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΜΠΛΟΚΗ ΜΑΘΗΤΩΝ Α’ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΕ PROJECT ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ.
- Φυντάνογλου Βασιλική: ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ : ΜΕΛΕΤΗ ΤΩΝ ΕΜΠΕΙΡΙΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕ ΤΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΣΕΝΑΡΙΑ.
- Νομικού Ευαγγελία: Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΤΑΜΠΛΕΤ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ.
- Μπούρχα Δήμητρα: ΠΑΙΔΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ: Η Τ.Π.Ε. ΩΣ ΜΕΣΟΛΑΒΗΤΗΣ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ.
- Καραντώνη Παρασκευή: ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΤΟΝ ΥΠΑΙΘΡΙΟ ΧΩΡΟ ΚΑΙ Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥ ΣΤΗ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ.
- Γιαρεντή Κωνσταντίνα & Αντώναρου Νατάσα: ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ : ΜΙΑ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΤΟΠΙΟΥ ΣΗΜΕΡΑ.
- Μπίμπα Δήμητρα: ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΩΣ ΜΕΣΩ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΛΑΤΩΝΑ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΑ.
- Λοΐζου Δήμητρα: Η ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΩΝ ΣΕ ΈΝΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΟ ΠΑΙΔΙΚΟ ΣΤΑΘΜΟ.
- Αμπελιώτη Κέλλυ & Φανουράκη Μαλαματένια: Ο ΕΠΑΙΝΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΤΙΚΗ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ.
- Νανούρη Μαίρη: ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ.
- Καρβέλη Αδαμαντία: Ο ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ Η ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
- Αραμπατζής Μιχάλης: ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΣΕΝΑΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΕΞΥΠΝΟ ΣΠΙΤΙ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ. ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΘΟΔΟ “ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΜΟΣ”.
- Σαλιγκάρα Ευαγγελία: ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΑΠΟΨΕΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΤΗΣ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
- Θεοδώρου Κυριακή & Καρεπίδης Ιωακείμ: ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΩΝ, ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΧΡΗΣΗΣ ΒΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΙΚΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΙΚΩΝ, ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΚΜΑΘΗΣΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ ΧΟΡΩΝ.
- Χαριτόπουλος Ιωάννης & Βλαχογιάννη Ελισάβετ: ΑΠΟΨΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΧΡΗΣΗΣ ΒΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΙΚΩΝ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΣΤΙΣ ΤΑΞΕΙΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ.
- Αναστασάκη Δέσποινα: ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΕΝΤΑΞΗΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΜΕ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟ ΥΠΟΒΑΘΡΟ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ.
- Ζαφειροπούλου Χρυσούλα: Ο ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΤΗΣ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ.
- Δήμα Δήμητρα: ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ. ΑΠΟΨΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ.
- Αυγερινάκου Σουλτάνα: Η ΗΘΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΜΥΘΩΝ ΤΟΥ ΑΙΣΩΠΟΥ ΣΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ.
- Κοκκόση Αγγελική: ΩΦΕΛΗ ΕΝΤΑΞΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΕ ΧΩΡΟΥΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
- Μαυρομμάτη Ευφροσύνη: ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΩΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΗΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ.
- Μπογδάνου Μόνικα: Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΟΛΟΠΛΕΥΡΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ.
- Προβατά Βασιλική: Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΑΜΥΓΔΑΛΗΣ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ: ΟΙ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΜΥΓΔΑΛΗΣ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟΦΛΟΙΟ ΚΑΤΑ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΚΑΙ Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΗΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΜΝΗΜΗΣ ΣΤΗΝ ΕΝΗΛΙΚΗ ΖΩΗ.
- Αθανασίου Ανδρονίκη: ΑΝΘΡΩΠΟΜΕΤΡΙΚΟΙ ΔΕΙΚΤΕΣ ΚΑΙ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ. Η ΠΡΟΑΣΠΙΣΗ ΤΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΜΕΣΩ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ -ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΠΕ.
- Φιλιππάτου Αγάθη: ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ: H AΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΝΌΣ PROJECT ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΒΙΑΙΩΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΩΝ.
- Μερκούρη Βασιλική: ΧΤΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΝΕΡΓΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ.
- Σεμιτέλου Ελεάννα: ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΛΥΚΕΙΑ ΜΕΣΩ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ-ΒΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΩΝ.
- Κυρατζή Μαρία: ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΞΟΥΘΕΝΩΣΗ (BURNOUT) ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΠΑ.Λ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ. ΜΕΤΡΑ ΑΠΟΤΡΟΠΗΣ ΤΟΥ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΥ.
- Ράφτη Ελεάννα: ΣΧΟΛΙΚΟ ΚΛΙΜΑ: ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΕ ΣΧΟΛΙΑ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
- Κορρέ Ανδριάνα: ΠΩΣ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ.
- Μπελούκα Ειρήνη: ΟΙ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΤΗΣ ΕΝΤΑΞΗΣ ΤΩΝ ΠΡΟΣΦΥΓΟΠΑΙΔΩΝ ΣΕ ΧΩΡΟΥΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ.
- Πρέτσι Ντόνα: ΕΝΤΑΞΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ ΣΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ.
- Νιούτσικου Κωνσταντίνα: ΠΑΘΟΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟΙ ΒΙΟΔΕΙΚΤΕΣ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΔΑΔ.
- Κεφαλά Αγγελική: ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΤΡΙΤΗ ΗΛΙΚΙΑ: Η ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ.
- Νιούτσικου Νίκη: ΟΙΚΟΔΟΜΗΣΗ ΓΝΩΣΤΙΚΟΥ ΑΠΟΘΕΜΑΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ: Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΟΞΕΙΔΩΤΙΚΟΥ ΣΤΡΕΣ.
- Κολοβέα Κυριακή: ΠΟΛΥΑΙΣΘΗΤΗΡΙΑΚΗ ΜΕΘΟΔΟΣ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΔΥΣΚΟΛΙΩΝ.
- Χρηστάκης Ιωάννης: ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ.
- Κάκα Νικολέτα: ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΛΙΜΕΝΙΚΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ – ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΚΤΟΦΥΛΑΚΗΣ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ MOODLE.
- Τσιούστα Στυλιανή: ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ: OI ΣΤΟΧΟΙ, Η ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ Ο ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ.
- Μιχελή Δήμητρα: ΠΑΙΓΝΙΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ.
- Φίλιππα Κυριακή: ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ.
- Θεοδωρόπουλος Βασίλειος-Απόστολος: Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗ/ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ (LMS).
- Πανάγος Βασίλειος: ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ MINECRAFT ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
- Λαμπριανίδου Ευθυμία: Η ΕΝΤΑΞΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
- Αγγελίδου Νικολέτα: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΩΙΜΗΣ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ – ΕΡΕΥΝΑ ΔΡΑΣΗΣ.
- Ιωαννίδου Μαρία: ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ – ΓΟΝΕΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ (ΔΑΦ).
- Κασκάνη Ευαγγελία-Άννα: ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΑΓΩΓΗΣ ΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ.
- Γεωργαντέλλη Βαρβάρα: Η ΜΗΤΡΙΚΗ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΣΤΙΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΕΣ ΜΕΤΑΠΤΩΣΕΙΣ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΣΤΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΑΙΔΙΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ “Η ΜΗΤΕΡΑ” ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΑΤΤΙΚΗΣ.
- Κολιού Στυλιανή: ΜΑΘΑΙΝΩ ΝΑ ΘΥΜΑΜΑΙ ΜΑΘΑΙΝΩ ΝΑ ΜΙΛΩ : ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΛΕΞΕΩΝ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ.
- Ορφανού Όλγα: ΜΕΛΕΤΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΔΥΣΚΟΛΙΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΩΡΙΜΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΡΟΕΡΧΟΜΕΝΑ ΑΠΟ ΠΡΟΩΡΟ ΤΟΚΕΤΟ.
- Λέκκα Ιωάννα: ΑΙΤΙΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΚΟΝΟΜΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΔΡΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ.
- Σταυρίδη Κατερίνα & Μεχμέτι Ανίσα: ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ: Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ.
- Βαρελογιάννης Κωνσταντίνος & Βάρσος Νικόλαος: Η ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ: ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ MYSCOOL ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ.
- Παρασκευάκη Κωνσταντίνα & Αρβανίτη Μαρία: ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ.
- Χρυσού Βαρβάρα: ΚΙΝΟΥΜΕΝΗ ΕΙΚΟΝΑ (ANIMATION) ΚΑΙ Η ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ.
- Τσαμπανάκη Μαρία: ΦΟΡΟΥΜ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ.
- Μαϊλη Αναστασία ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΤΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΓΙΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΟΡΑΣΗΣ.
- Σταθοκώστα Ελένη: ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΑΝΤΙΛΗΨΕΩΝ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΩΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΜΑΘΗΣΗΣ.
- Πέτσα Αικατερίνη: Η ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ.
- Σιδηροπούλου Αναστασία: Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ.
- Αντωνίου Άρτεμις: ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΙ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΤΗΡΟΥΝΤΑΙ ΔΥΣΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥΣ ΠΑΙΔΙΚΟΥΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ.
- Χατζηγεωργίου Αικατερίνη: Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΡΩΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ (ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ).
- Γκίνη Μαρία: ΤΟ ΚΙΝΗΤΙΚΟ ΚΑΙ ΓΛΩΣΣΙΚΟ ΥΠΟΒΑΘΡΟ ΤΩΝ ΒΡΕΦΩΝ ΠΟΥ ΦΙΛΟΞΕΝΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΔΟΜΕΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ.
- Σεμιτέλου Ελεάννα: ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΛΥΚΕΙΑ ΜΕΣΩ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ-ΒΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΩΝ.
- Εμμανουηλίδη Παναγιώτα – Ειρήνη: ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜIΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ. Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΓΛΩΣΣΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ.
- Αλεξίου Ανδρονίκη: ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ MOOC ΓΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
- Χαικάλη Ζαμπέτα: ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΝΟΗΤΙΚΗΣ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΜΝΗΜΗΣ ΤΩΝ ΑΝΟΪΚΩΝ ΑΣΘΕΝΩΝ.
- Ρεντζή Aφροδίτη: ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΚΙΝΗΤΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ ANDROID ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ.
- Λαμπρόπουλος Χρήστος: ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟΥ ΑΕΡΑ ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ.
- Κρασάκη Ζωή: ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΤΗΣ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ.
- Νούτση Χριστιάνα: ΨΗΦΙΑΚΟ ΒΙΒΛΙΟ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΣΤΗΝ ΑΓΩΓΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ.